تعمیر سمعک

شرایط تعمیر سمعک 

سمعک ها با وجود اندازه ی کوچکشان دارای قطعات پیچیده بسیار و محاسبات پیشرفته زیاد در لحظه هستند. به دلیل اینکه سمعکها وسایل الكترونیكی هستند، ممكن است پس از مدتی نیاز به سرویس مجدد و تعمیر داشته باشند. نحوه استفاده از سمعك و نحوه نگهداری از سمعك با طول عمر سمعك رابطه مستقیم دارد. معمولا سمعك‌هایی كه اصولی استفاده شوند و به صورت مناسب نگهداری و مراقبت شوند، نیاز به تعمیر نخواهند داشت. در كلینیك سمعك نیک آوا برای سمعك‌های دارای گارانتی خدمات پس از فروش ارائه می گردد. در طول مدت گارانتی، سمعك به طور رایگان تنظیم و تعمیر می‌شود و در طول مدت خدمات پس از فروش این اطمینان به مراجعه‌كنندگان داده می‌شود كه قطعات سمعك تعمیر شود. همچنین، کلینیک نیک‌آوا مجهز به لابراتوار تعمیرات انواع سمعک از کمپانی های مختلف می باشد.

تعمیر انواع سمعک

برای افزایش طول عمر سمعک باید به نكات زیر توجه کنید : 

سمعک خود را تمیز نگه دارید

سمعک ها به دلیل سایز کوچکشان، به راحتی توسط کمترین جرم گوش و یا گرد و غبار و آلودگی مسدود شده و از کار می افتند و یا کارایی کافی را برای گوش هایتان نخواهد داشت. بنابراین لازم است که در پایان هر روز و یا پس از هر بار استفاده، سمعک ها را با پارچه یا دستمالی مخصوص تمیز کرده و حتما داخل جعبه خودشان نگهداری کنید. هم چنین وجود جرم گوش و گرد و غبار و نفوذ آنها به سمعک می تواند موجب بازخورد صدا یا همان سوت سمعک و ایجاد حس بدی برای کاربر شود .

گوش هایتان را تمیز نگه دارید

تولید واکس گوش یک فرآیند طبیعی و لازم برای حفاظت از گوش هایتان است. اما همانطور که گفته شد گاهی ممکن است دردسرساز شود . چه باید کرد ؟

  • گوش های خود را خشک کنید. بعد از حمام و یا استخر گوش هایتان را با سشوار و یا دستمال تمیز کاغذی (فقط قسمت های خارجی مجرای گوش) خشک کنید.
  • از فرو کردن گوش پاک کن و یا هر وسیله ی دیگری به داخل گوش هایتان جدا خودداری کنید .
  • اگر دستگاه شما زود به زود از کار میافتد و جرم میگیرد و یا اگر کیپی زیادی در گوش تان دارید ، به متخصص شنوایی مراجعه کنید تا گوش هایتان را از جهت تجمع جرم بررسی کرده و در صورت نیاز اقدامات لازم برای خارج سازی جرم گوش را انجام دهد .

سمعک خود را خشک کنید

قرار گرفتن طولانی مدت سمعک در رطوبت و یا قرارگیری در رطوبت زیاد می تواند باعث آسیب رسانی به سمعک تان شود .

  • هنگام دوش گرفتن ، استخر ، ورزش هایی که ممکن است موجب تعریق زیاد شود و هرگونه فعالیتی که ممکن است به ورود رطوبت به سمعک شود، سمعک ها را از گوش هایتان خارج کنید.
  • زمانی که از سمعک استفاده نمی کنید، درب باتری را باز گذاشته و ترجیحا باتری سمعک را خارج کنید.
  • هنگام استفاده از مواد بهداشتی، آرایشی و مراقبت کننده های مو و پوست مراقب سمعکتان باشید.
  • می توان برای افزایش طول عمر سمعک ها، از پک های رطوبت گیر و محافظت کننده سمعک استفاده کرد.

مشکلات رایج در سمعک‌ها و رفع آن ها

در موارد زیر مشکلاتی که به صورت معمول و رایج در سمعک ها ممکن است اتفاق بیافتد، لیست شده است:

  • باتری: مشکلات در باتری سمعک بسیار رایج است. ممکن است که فرد کم شنوا تعویض باتری را کاملا فراموش کند یا صدای اخطار اتمام باتری را نشنود. اگر سمعک کار نکند اولین اقدام تعویض باتری است.
  • لوله قالب: در سمعک های پشت گوشی، تیوب یا شلنگ قالب باید مرتبا تعویض شود. به علاوه، مسیر لوله نیز باید کاملا باز و تمیز باشد. در مواردی نیز سوراخ شدن لوله قالب منجر به نشنیدن و سوت سمعک می شود. شما می توانید با داشتن لوله قالب آن را تعویض کنید.
  • فیلتر سمعک داخل گوشی: در سمعک های داخل گوشی قسمت خروجی صدای سمعک با فیلتر یا وکس گارد محافظت میشود. گرفتن فیلتر با جرم گوش کاملا رایج است. در این موارد شما به راحتی می توانید فیلتر سمعک را تعویض کنید. 
  • تنظیم سمعک: در طول زمان، ممکن است که به صورت خودبخود سمعک از تنظیم خارج شود. میدان های مغناطیسی روی این مورد تاثیرگذار هستند. در اینگونه موارد بایستی به ادیولوژیست خود مراجعه کنید تا مجددا سمعک تنظیم شود.
  • صدای سمعک: گاهی اوقات صدای سمعک کم می شود که علت آن هیچ کدام از موارد بالا نیست. در این مورد، مشکل سمعک سخت افزاری است. با مراجعه به ادیولوژیست خود و ارسال آن به لابراتوار مشکل سمعک رفع خواهد شد.

قبل از مراجعه به متخصص شنوایی برای تعمیر سمعک، موارد زیر را در سمعک چک کنید

  • بررسی کنید که باتری را به درستی در سمعک تان قرار داده اید.
  • از خالی نبودن باتری سمعک اطمینان پیدا کنید.
  • ولوم کنترل صدای سمعک را چک کنید که کم نشده باشد و یا خودبه خود کم و زیاد نمی شود.
  • اگر سمعک تان پشت گوشی است از سالم بودن لوله و شلنگ سمعک اطمینان حاصل کنید.
  • اگر احتمال وجود جرم در قالب و یا سری سمعک را دارید، با فرچه ی مخصوص سمعک آن را تمیز کنید.

چه زمانی برای تعمیر سمعک به متخصص مراجعه کنیم ؟

اگر علاوه بر تلاش های شما باز هم مشکل سمعک تان حل نشد، اگر سمعک سوت آزار دهنده دارد، اگر از کار افتاده و .... به متخصص مراجعه کنید .
گاهی به علت ضربه به سمعک و یا عوامل دیگر ممکن است برای بدنه سمعک و یا قالب مشکل فیزیکی پیش بیاید که باید برای تعمیر و اصلاح آن به ادیولوژیست مراجعه کرد .
گاهی باوجود قالب گیری و ساخت کاملا درست، به دلایل مختلفی به مرور زمان دیگر شرایط فعلی سمعک برایتان مناسب نباشد و موجب آزار شما گردد که در این شرایط حتما به ادیولوژیست خود مراجعه کرده تا مشکل را حل کند.

برای رفع خرابی سمعک و تعمیرات انواع سمعک به کلینیک نیک آوا مراجعه کنید.

همچنین بخوانید
متخصص شنوایی پس از ارزیابی جامع و دقیق شنوایی و معاینه گوش بر اساس نوع و میزان کم شنوایی، سن، موقعیت اجتماعی، سبک زندگی، ترجیحات و تجارب قبلی و البته بودجه ی شما، از بین سمعک های متنوع و متعدد سمعک مناسبی را برای شما انتخاب می کند.
تمامی سمعک های تجویز شده از دو سال گارانتی بی قید و شرط بین المللی، پنج سال تنظیم و کنترل شنوایی رایگان و ده سال خدمات پس از فروش برخوردار هستند.
تنظیم سمعک از اهمیت بالایی برخوردار است و چنانچه سمعک به درستی توسط ادیولوژیست برای فرد کم شنوا تنظیم نشود، نه تنها هیچ کمکی به وی نمی کند بلکه به شنوایی نیز آسیب می رساند. در این جلسه ادیولوژیست با اتصال سمعک به کامپیوتر، سمعک را بر اساس کم شنوایی شما تنظیم می کند. در پایان این جلسه نحوه نگهداری و استفاده و تعویض باتری سمعک توضیح داده می شود.
برای تمامی بیمه ها تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است و مدارک مورد نیاز بیمه‌ها در اختیار مراجعه کنندگان قرار داده می شود.
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
علی عالیشاهی
ارسال شده در : پنجشنبه 08 دی 1401

سلام... سمعک یونیترون داخل گوشی گرفتم خراب شد گفتن آمپلی فایر خراب شده قطعه دانمارکی بخاطر تحریم موجود نیست... شما تعمیر میکنید

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 02 فروردین 1402

سلام. متاسفانه آمپلی فایر قابل تعمیر شدن نیست.

برجی
ارسال شده در : شنبه 21 آبان 1401

سلام وقتتون بخیر سمعک مادرم یونیترون مدل استراید ۸۰۰ هست. بهمون گفتن بردش سوخته ولی قطعه از چند جا پرسیدیم موجود نیست. شما موجود دارین؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 29 آبان 1401

با سلام. متاسفانه برد سمعک قابل تعمیر نیست.

حمید عبدی
ارسال شده در : دوشنبه 04 مهر 1401

سلام خسته نباشید برای دخترم دو سال پیش سمعک signia گرفتم الان قطع و وصل میشه با دکترش که صحبت کردم میگه از رسیور هست و باید تعویض شه،، ایا رسیور گیر میاد و میشه تعمیر کرد؟؟؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 23 مهر 1401

سلام. بله موجود است.

بشیراحمدشباب
ارسال شده در : دوشنبه 14 شهریور 1401

سلامپسال91 سمعکcic starky گرفتم الان بلند گوش خراب شده آیا برای تعمیر بفرستم

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 23 مهر 1401

سلام. در صورت موجود بودن قطعات سمعک و همین طور فرسوده نبودن سمعک، تعمیرات انجام میشود.

ازادی
ارسال شده در : شنبه 03 اردیبهشت 1401

سلام نزدیک یک سال است یک سمعک داخل گوش برای مادرم گرفتیم که دسته سمعک جداشده با کمی چسب دسته را چساندم ولی دیگر از سمعک صدا نمی اید البته وقتی در باطری بسته می شود صدای روشن شدن سمعک ضعیف شنیده می شود علت چیست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 21 فروردین 1402

سلام. پین سمعک نباید چسب‌کاری شود چون با چسباندن ، امکان آسیب به قطعات سمعک وجود دارد و همچنین صدای ضعیف روشن شدن هم احتمالا به علت آسیب به بلندگوی سمعک است. خروجی صدای سمعک هم تمیز شود و فیلتر یا ‌وکس‌گارد تعویض گردد.

وحید نیکوکردار
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 03 اسفند 1400

سلام کابل از رسیور جدا شده باشد شامل گارنتی میشود؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 21 فروردین 1402

با سلام. اگر وایر یا سیم رسیور در سمعک های RIC منظور شماست و اگر به دلیل استفاده نادرست باشد مشمول گارانتی نمی‌شود.

وحید نیکوکردار
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 03 اسفند 1400

سلام سمعک دخترم وایر از رسیور جدا شده میشه خودم درست کنم اگر نه چقدر هزینه دارد؟ ممنون

مدیر سایت
ارسال شده در : جمعه 25 فروردین 1402

سلام. خیر خودتون نمی‌توانید درست کنید. باید رسیور مناسب آن مدل سمعک را داشته باشید. برای تعمیر میتوانید به کلینیک نیک‌آوا مراجعه فرمایید.

محمدصالح عبدالهی
ارسال شده در : جمعه 24 دی 1400

سلام این مدل سمعک تعمیر میشه کلینیک شما(Qticon 9423122)

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 26 فروردین 1402

سلام. بله تعمیر سمعک اتیکن انجام میشود.

سید
ارسال شده در : دوشنبه 17 آبان 1400

سلام.برد سمعک رکستون پشت گوش هم دارید؟یک نمایندگی نشون دادم.گفت بردش خرابه.فعلا نداریم.خواستم ببینم شما دارید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 31 فروردین 1402

سلام. بله موجود است البته اگر سمعک شما خیلی قدیمی نباشد.

حیسن پوردهقان
ارسال شده در : جمعه 30 مهر 1400

من یه سمعک رکستون دارم همیشه خراب میشه نمیدونم چیکارش کنم

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 31 فروردین 1402

سلام. با توجه به اینکه سمعک شما همیشه خراب می‌شود، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. برخی از این دلایل عبارتند از: 1. عدم مراقبت و نظافت صحیح سمعک: برای حفظ سمعک، باید آن را به طور منظم و با استفاده از لوازم مخصوص تمیز کنید. 2. استفاده از سمعک در شرایط نامناسب: برخی از شرایط مانند رطوبت زیاد، تعریق زیاد یا استفاده از سمعک در محیط‌های خشک و گرم، ممکن است باعث خرابی سمعک شود. 3. عدم تنظیم و تعمیر سمعک: برای حفظ سمعک، باید آن به طور منظم بررسی و تنظیم شود. 4. استفاده از باتری‌های نامناسب: استفاده از باتری‌های بی‌کیفیت یا نامناسب باعث خرابی سمعک می‌شود. برای رفع این مشکلات، بهتر است با یک ادیولوژیست مشورت کنید و راه حل مناسب را برای حفظ سمعک پیدا کنید. در صورت نیاز به تعمیر میتوانید به کلینیک نیک‌آوا مراجعه کنید.

سارا ص
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 اردیبهشت 1400

سلام مدتی هست سمعک ام خودکار صداهای اطراف را کم و زیاد میکنه یک دفعه صدا زیاد میشه و بعد افت صدا پیدا می‌کنه مارک زیمنس هست و مدل pure 101 xcl میخواستم بدونم سمعکم قابل تعمیر هست ممنون میشم پاسخ بدین

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 03 اردیبهشت 1402

سلام، برای تعمیر سمعک بهتر است به کلینیک‌های شنوایی و سمعک و نمایندگی های زیمنس مراجعه کنید و از تکنسین های مجرب آنها درخواست کمک کنید. آنها می‌توانند دلیل این مشکل را بررسی کنند و در صورت امکان سمعک شما را تعمیر کنند. همچنین به کلینیک نیک آوا هم برای تعمیر مراجعه کنید.

فیروزی
ارسال شده در : جمعه 08 اسفند 1399

یک سمعک ویدکس دارم یکسال استفاده کردم الان خود به خود صداش کم میشه و نمیشنوم

Shiila
ارسال شده در : پنجشنبه 30 بهمن 1399

سلام خسته نباشین من سمعکم یهویی صداش کم شد تمیزش کردم و باتری هم عوض کردم ولی فایده ای نداشت چون قبلا که اینجوری میشد با اینا درست میشد ولی الان نه چکارکنم ؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 10 آبان 1402

سلام، این مشکل ممکن است به دلیل خرابی در قطعات داخلی سمعک شما باشد. بهتر است به ادیولوژیست خود مراجعه کنید تا مشکل را بررسی و تعمیر کنند. همچنین، ممکن است نیاز به تنظیم مجدد سمعک شما باشد که نیز توسط ادیولوژیست انجام می‌شود.

سیدماشااله شاهرخی
ارسال شده در : شنبه 18 بهمن 1399

سلام قریب 15 سال است سمعک داخل گوشی تهیه کرده ولی قریب به یکسال از آن استفاده کردم حالاکار نمی کند امکان تعمیر دارید؟ لازم به توضیح است که سمعک قالب گیری شده است واز شهرستان تماس می گیرم

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 10 آبان 1402

سلام. بله تعمیر سمعک های داخل گوشی را انجام می دهیم. البته در سمعک های قدیمی تعمیر بستگی به موجودی قطعات دارد.

حسین
ارسال شده در : دوشنبه 13 بهمن 1399

سلام؛ سرویس سمعک (داخل گوش - زیمنس) توسط تکنیسین اگه قطعه لازم نداشته باشه چند روز طول می‌کشه؟ تشکر

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 10 آبان 1402

سلام. اگر تعویض قطعات لازم نباشد همان روز انجام میشود.

عباسپور
ارسال شده در : شنبه 29 شهریور 1399

سلام. سمعک وقتی داخل گوش میزاری صدای اون بوق اولیه میاد بعد اینکه قطع میشه دیگه انگار سمعک خاموشه. مشگل از چی میتونه باشه؟ممنونم

مدیر سایت
ارسال شده در : جمعه 04 مهر 1399

سلام. ممکن است میکروفون سمعک مشکل داشته باشد.

احمدی
ارسال شده در : پنجشنبه 05 تیر 1399

ایا جایی هست که سمعک قدیمی که برای سال ۲۰۰۵هست رابا سمعک جدید تعویض کرد ؟سمعک های ۲۰۰۵ کجا باید تعمیر کرد ؟؟

مدیر سایت
ارسال شده در : جمعه 27 تیر 1399

سلام. سمعک برای ۱۵ سال پیش است و بعید میدانم قابل تعمیر یا تعویض باشد.

ناصر خلجی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 30 اردیبهشت 1399

با سلام سال 87 برای همسرم سمعک تکنوتل گرفتم از کلینیک ابوریحان ، آیا نمایندگی تکنوتل هنوز وجود داره یا جایی هست که بشه سمعک را تعمیر ( کم و زیاد کردن صدای سمعک ) انجام داد. ممنون میشوم راهنمایی نمائید.

مدیر سایت
ارسال شده در : جمعه 09 خرداد 1399

سلام. خیر متاسفانه.

مریم محمدی
ارسال شده در : یکشنبه 28 اردیبهشت 1399

سلام من برای مادرم پارسال یک سمعک پشت گوشی گرفتم،هنوز یکسال نشده که تیوپ پلاستیکی اش سوراخ شده،و دائم صدای سوت میده و میگه هیچی نمیشنوم...میشه تتوپ و خرید و تعویض کرد؟ از کجا باید تهیه کرد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : جمعه 09 خرداد 1399

سلام. برای تعویض تیوب یا شلنگ قالب به کلینیک های ارزیابی شنوایی و سمعک مراجعه کنید.

محسن.خ.
ارسال شده در : چهارشنبه 20 فروردین 1399

سلام خسته نباشید یه سمعک خریدم سال87 ، ک یادم نیست مارکش چیه فقط میدونم آلمانی هست - منتها بخاطر ناهنجاری های صداهای اطراف استفاده نکردم باتری جدید هم زدم منتها کار نمیکنه ایا تعمیر و سرویس میشه کرد ؟؟؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 26 فروردین 1399

سلام. معمولا قطعات سمعک‌های قدیمی تر از ۱۰ سال موجود نیست و این سمعک‌ها قابل تعمیر نیستن.

مهدی
ارسال شده در : یکشنبه 03 فروردین 1399

من یک سمعک داخل گوش زیمنس دارم جای باطری خراب شده و الان هم کار نمیکنه؟ بردم درستش کنه میگه درست نمیشه این دیکه عمرش را کرده و۵سال این کار میکنه چه کار باید کرد اگه آدرس لطف بکنید من تبریز هستم از طریق پست بفرستم تعمیر کنید

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 12 فروردین 1399

سلام. به ادیولوژیست خودتون مراجعه کنید و از طریق ایشون برای تعمیر اقدام کنید.

مهدی صمدپور
ارسال شده در : یکشنبه 18 اسفند 1398

من یک سمعک زیمنس داخل کوش دارم ۵سال است دوبار اسپیکر عوض کردم الان یهودی دوباره کار نمیکنه؟ چه کار کنم جا باطری هم از پیام درآمده

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 20 اسفند 1398

سلام. به ادیولوژیست خودتان مراجعه کنید تا برای تعمیر به شرکت ارسال شود.

ناصر عباسی
ارسال شده در : یکشنبه 18 اسفند 1398

یه سمعک دارم صدای بیب میده بعد قطع و وصل میشه انگار باتری نداره ولی باتری داره نمیدونم مشکلش چیه ممنون میشم راهنمایم کنین.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 20 اسفند 1398

سلام. باید سمعک بررسی بشه. باتری و فیلتر سمعک هم چک بشه.

سعید
ارسال شده در : جمعه 16 اسفند 1398

سلام لوله بالای سمعک از بدنه اصلی جدا شده با چسب میشه انرا چسباند یا نه

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 20 اسفند 1398

سلام. اگر سمعک شما گارانتی داره لطفا چسب‌کاری نکنید چون از گارانتی خارج میشه. برای تعمیر سمعک بهتره به نزدیکترین مرکز ارزیابی شنوایی و سمعک مراجعه کنید.

محمدخانی
ارسال شده در : جمعه 25 بهمن 1398

سلام ببخشید میخواستم بپرسم من یک سمعک وایرلس زیمنس دارم که متاسفانه به طور کامل زیرپا قرار گرفت و ازوسط کلا شکست.۱ ماه هست که خریدم.میخواستم بدونم امکان تعمیرش هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : جمعه 25 بهمن 1398

سلام. اگر آمپلی فایر یا کامپیوتر سمعک سالم باشه امکان تعمیر هست.

Sam fallah
ارسال شده در : پنجشنبه 16 آبان 1398

با سلام.چطور میشه برنامه شنیداری سمعک رو عوض کرد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : جمعه 17 آبان 1398

با سلام. اگر سمعک قابلیت برنامه ریزی داشته باشه در سمعک های پشت‌گوشی با دکمه روی سمعک و در سمعک‌های داخل‌گوشی با ریموت کنترل یا اپلیکیشن‌های موبایل.

عبداله علیجانی
ارسال شده در : پنجشنبه 09 آبان 1398

سلام ببخشید من یه جفت سمعک زیمنس وایرلس جدیدا خریدم ولی اصلا صدای با کیفیتی نداره یکساله که مدام به ادیولوژیست مراجعه میکنم و تنظیمات اون رو تغییر میدم ولی فایده نداره سمعک های قدیمیم که فوناک هستن صدای بهتر و با کیفیت تری دارند خیلی سعی کردم با این سمعکهای جدید کار کنم ولی تو محیط زندگی و کار واقعا باهاشون مشکل دارم میخواستم بدونم چون سمعکها گارانتی دارن امکان تعویضشون هست؟ بعد اینکه مشکل این سمعکها چرا حل نمیشه آیا مشکل از ساختار گوش منه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 11 آبان 1398

با سلام. ممکنه نوع سمعک تجویزی یا تنظیم صحیح نباشه. در مورد تعویض به ادیولوژیست خودتون مراجعه کنید و از ایشان درخواست کنید که در صورت امکان با مدل فوناک برای شما تعویض کنند.

معین
ارسال شده در : جمعه 19 مهر 1398

سمک داخل گوشی دارم مدل اتیکن خود به خود از کار افتاد مشکلش احتمالا جای باتری رفتم حمام آمدم بیرون دوباره وصلش کنم دیگه کار نکرد هر کاری بگین کردم فایده نداشت

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 22 مهر 1398

سلام. باید سمعک توسط متخصص تعمیرات سمعک ، بررسی بشه و خود شما بهتره که سمعک رو دستکاری نکنید. به کلینیک ارزیابی شنوایی که سمعک رو تهیه کردید مراجعه کنید.

حسین خیری نژاد
ارسال شده در : پنجشنبه 11 مهر 1398

ببخشید میخاستم ببینم ایا برد سمعک داخل گوشی برای هردو گوش در جای یکسان قرار دارد چون سمعک گوش چب ام افتاد زمین میخاستم ببینم امکان جاب جایی برد هست یا ن

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 مهر 1398

سلام. بله اگه برد سالم باشه امکانش هست. ولی لابراتوار باید این کار رو با درخواست ادیولوژیست انجام بده.

علي حسيني
ارسال شده در : پنجشنبه 21 شهریور 1398

هزينه تعمير سمعك چقدر صدا كم نمي كند

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 23 شهریور 1398

سلام. بستگی به قطعات خراب و مدل سمعک دارد.

علی عباسی
ارسال شده در : چهارشنبه 30 مرداد 1398

سلام و خسته نباشید آیا سمعکی که تو آب افتاده میشه تعمیر کرد؟؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 04 شهریور 1398

با سلام. بستگی داره که کجای سمعک آسیب دیده. اگر آمپری فایر آسیب دیده باشه تعمیر نمیشه.

بی نام
ارسال شده در : پنجشنبه 30 خرداد 1398

در تکمیل پیام قبلم ، سمعک تو گوشی است و دوبار پیاپی این اتفاق افتاد با توجه به شرایط گرانی حال حاضر آیا امکان تعمیر وجود دارد ؟ سمعک را شش ماهه خریدم ،دوسال گارانتی دارد

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 تیر 1398

سلام. بله حتما تعمیر می‌شود.

بی نام
ارسال شده در : پنجشنبه 30 خرداد 1398

موقع تمیز کردن سمعک ( زیمنس،آلمان)جرم گیر سر سمعک(تکه پلاستیکی)داخل فرو رفت ودر نیامد از آن لحظه صدا کم شده وسوت آزار دهنده دارد چکار کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 تیر 1398

سلام. به کلینیک شنوایی که سمعکتان را تهیه کرده اید مراجعه کنید تا سمعک شما را تعمیر کنند.

لقمان عزیزی
ارسال شده در : پنجشنبه 22 فروردین 1398

با سلام یه سمعک دارم که به قول یه رزیدنت سوخته ( رسیورش) امکان داره تعمیر بشه یا رسیورشو تعویض کنین برام؟ ممنون میشم

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 25 فروردین 1398

با سلام. بستگی داره که عمر سمعکتون چقدر هست و آیا ارزش تعمیر داره یا خیر. اگر قدیمی نباشه، امکان تعویض رسیور هست.

بی نام
ارسال شده در : شنبه 30 بهمن 1395

مطلب مفیدی بود. ممنون