خدمات شنوایی سنجی

تجویز و تنظیم صحیح و علمی وسایل کمک شنوایی از جمله سمعک، زندگی شما را تغییر خواهد داد. به خاطر داشته باشید که سمعک های مدرن امروز قابلیت های تنظیمی بسیار بالایی دارند و یک ادیولوژیست خبره امکانات زیادی برای تنظیم سمعک به نحو دلخواه شما در اختیار دارد. کلینیک سمعک نیک آوا با بهره گیری از متخصصان شنوایی با دانش و مجرب و استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در راستای تجویز و تنظیم صحیح وعلمی وسایل کمک شنوایی گام بر می دارد.

تمامی سمعک های تجویز شده در کلینیک سمعک نیک آوا از 5 سال سرویس و تنظیم سمعک و کنترل شنوایی رایگان برخوردار هستند. 

خدمات شنوایی سنجی قابل ارائه در کلینیک نیک آوا

  1. ارزیابی جامع شنوایی برای تمام سنین
  2. تشخیص و درمان کم شنوایی، وزوز گوش و مشکلات پردازش شنوایی
  3. تجویز و تنظیم سمعک های دیجیتالی و هوشمند، مجهز به پوشاننده وزوز، تکنولوژی جهت یابی، پردازش خودکار صوت، تقویت و وضوح گفتار، کاهنده ی نویز و تکنولوژی بی سیم و بلوتوث
  4. تجویز سمعک کاملا نامرئی
  5. تعویض سمعک های کارکرده و قدیمی با سمعک های جدید و پیشرفته
  6. تعمیر انواع سمعک
  7. ارائه خدمات پس از فروش و انواع باتری سمعک
  8. تجویز وسایل کمک شنوایی مانند سیستم اف ام
  9. ساخت انواع قالب های ضد آب و ضد صوت
همچنین بخوانید
متخصص شنوایی پس از ارزیابی جامع و دقیق شنوایی و معاینه گوش بر اساس نوع و میزان کم شنوایی، سن، موقعیت اجتماعی، سبک زندگی، ترجیحات و تجارب قبلی و البته بودجه ی شما، از بین سمعک های متنوع و متعدد سمعک مناسبی را برای شما انتخاب می کند.
تمامی سمعک های تجویز شده از دو سال گارانتی بی قید و شرط بین المللی، پنج سال تنظیم و کنترل شنوایی رایگان و ده سال خدمات پس از فروش برخوردار هستند.
تنظیم سمعک از اهمیت بالایی برخوردار است و چنانچه سمعک به درستی توسط ادیولوژیست برای فرد کم شنوا تنظیم نشود، نه تنها هیچ کمکی به وی نمی کند بلکه به شنوایی نیز آسیب می رساند. در این جلسه ادیولوژیست با اتصال سمعک به کامپیوتر، سمعک را بر اساس کم شنوایی شما تنظیم می کند. در پایان این جلسه نحوه نگهداری و استفاده و تعویض باتری سمعک توضیح داده می شود.
برای تمامی بیمه ها تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است و مدارک مورد نیاز بیمه‌ها در اختیار مراجعه کنندگان قرار داده می شود.
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha