سمعک هانساتون (Hansaton)

سمعک وسیله‌ای جهت تقویت صدا برای افرادی است که دچار کم شنوایی (از حدود ملایم تا عمیق) هستند. سمعک برای افرادی که دارای شنوایی طبیعی هستند، مناسب نیست. افراد کم شنوا به سمعک نیاز دارند چون باید در حد نرمال صحبت های دیگران را به طور واضح بشنوند، موقعیت های اضطراری را راحت تر درک کنند (زنگ خطر و ... ) ، به طور کلی زندگی فعال تری داشته باشند. البته اگر چه سمعک کمک بسیاری به شنوایی اشخاص کم شنوا می کند، اما نمی تواند به خوبی گوش طبیعی انسان عمل کند .

سمعک هانساتون (Hansaton) چیست؟

سمعک هانساتون یکی از سمعک های رده اول دنیاست که توسط کشور آلمان تولید می‌شود و در سراسر دنیا دو سال گارانتی دارد. سمعک‌های هانساتون اندازه جمع‌و‌جوری دارند، ولی کیفیت ساخت و صدای خروجی آنها بسیار خوب است و بدون مشکل می‌توانید از آنها استفاده کنید.

معرفی کامل کمپانی سمعک هانساتون (Hansaton)

کمپانی هانساتون یکی از تولید کنندگان مطرح سمعک های پیشرفته با دنیای از تجارب نورآرانه و سنت های دیرینه است. این کمپانی همه تمرکز خود را بر بازگرداندن شادی و رفاه به زندگی افرادی معطوف کرده که از نظر شنوایی دچاراختلال شده اند. 
کمپانی هانساتون یک شریک تجاری قابل اعتماد برای همه متخصصان شنوایی سنجی است. مدیر عامل این کمپانی، خود را یکی از سرمایه گذاران مشترک می داند و درصدد ارائه راه حل هایی برای موفقیت در عرصه شنوایی است. این کمپانی در سال 1957 توسط رادولف جی.ای. فیشر تاسیس شده است. امروزه بیشتر از 150 کارمند مسئول ارائه و پخش تولیدات هانساتون به بیشتر از 70 کشور جهان هستند. برای شرکت هانساتون این موفقیت ها باعث ایجاد انگیزه و تعهد مضاعف شده است تا با جستجوی راه های جدید به ترقی در زمینه پیشرفت و گسترش شنوایی و ابزارهای شنوایی کمک کنند. هانساتون همواره در راستای شنیدن و درک بهتر گفتار تلاش نموده و این امر را سرلوحه خود قرار داده است .
از ویژگی قابل توجه این نوع سمعک وجود ظاهر کوچک و کیفیت صدای بسیار صاف و بدون خش خش و از همه مهمتر، همه سمعک های هانساتون محصول سال ۲۰۱۶ و دارای به روز ترین و جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا هستند.

انواع مختلف سمعک هانساتون (Hansaton)

  • سمعک Sound: این سمعک با طراحی منحصر به فرد خود دارای کیفیت صدای شگفت انگیز است. این مدل در شرکت هانساتون فقط به صورت RIC موجود است. به این معنی که رسیور سمعک در کانال گوش بیمار قرار می گیرد که سبب می شود کیفیت صدا بسیار طبیعی تر باشد.
  • سمعک Jam: سمعک جدید Jam محصول سال 2016 شرکت هانساتون است. در این مدل طیف وسیعی از انواع مدل های سمعک با تکنولوژی پیشرفته خود در کوچک ترین اندازه ها موجود است. این سمعک در مدل های پشت گوشی(BTE)  و داخل گوشی(CIC/ITC/ITE)  دیده می شود که به نیاز های شخصی افراد پاسخ می دهد.
  • سمعک Beat: این مدل جز سمعک های الترا و سوپر پاور است که با قدرت و محدوده پویایی وسیع خود سبب بهبود درک گفتار و کیفیت فوق العاده صدا برای بیماران می شود. اگر شما از کم شنوایی شدید تا عمیق رنج می برید، Beat بهترین انتخاب برای شماست که می توانید با آن شنوایی طبیعی را تجربه کنید. 
  • سمعک Flow: این مدل با عملکرد استثنایی و با قیمتی مناسب طراحی شده که در سه سایز متفاوت برای بیماران موجود است.

قیمت سمعک هانساتون (Hansaton)

سمعک‌های موجود در بازار بسته به نوع طراحی، کیفیت، جنس ساخت، کمپانی سازنده و امکانات خود قیمت‌های متفاوتی دارند. هرچقدر تکنولوژی های به کار رفته در ساخت سمعک، پیشرفته تر باشند، به همان اندازه قیمت سمعک افزایش خواهد یافت. سمعک‌های هانساتون نیز از این قاعده مستنثی نیستند و در حالت کلی، سمعک های هانساتون، به طور متوسط  با قیمت بین یک میلیون و پانصد هزار تا 7 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

برای آگاهی از قیمت انواع سمعک کلیک کنید

سفارش دهید
captcha


دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


مطالب مرتبط
گارانتی سمعک
گارانتی انواع سمعک : سمعک نیک آوا اصالت تمامی کالاهایش را تضمین و تمامی آن ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می کند. از این رو اصل بودن همه محصولات را تضمین می کنیم.
قیمت سمعک
خرید سمعک با مناسب ترین قیمت از نیک آوا - فروش سمعک با تسهیلات ویژه - جهت مشاهده قیمت سمعک ها در انواع مختلف داخل گوشی و پشت گوشی کلیک کنید.
خدمات شنوایی سنجی
تجویز و تنظیم صحیح و علمی وسایل کمک شنوایی از جمله سمعک زندگی شما را تغییر خواهد داد. با خدمات شنوایی سنجی قابل ارائه در نیک آوا آشنا شوید:
تعمیر سمعک
تعمیرات انواع سمعک‌ها در کلینیک نیک‌آوا. نکات کلیدی نگهداری از سمعک. سمعک‌ها وسایل الكترونیكی ظریفی هستند، به همین دلیل، ممكن است پس از مدتی به سرویس مجدد و تعمیر نیاز داشته باشند.
تجویز سمعک
کلینیک سمعک نیک آوا با بهره گیری از متخصصان شنوایی با مدرک دکتری تخصصی شنوایی شناسی توانسته است گامی در راستای ارائه خدمات و یاری رسانی به جامعه ی کم شنوا بردارد.
بیمه سمعک | تعرفه بیمه های سمعک
برای تمامی بیمه ها تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است و مدارک مورد نیاز بیمه‌ها در اختیار مراجعه کنندگان قرار داده می شود.
تنظیم و تحویل سمعک
تنظیم سمعک از اهمیت بالایی برخوردار است و چنانچه سمعک به درستی توسط ادیولوژیست برای فرد کم شنوا تنظیم نشود، نه تنها هیچ کمکی به وی نمی کند بلکه به شنوایی نیز آسیب می رساند. در این جلسه ادیولوژیست با اتصال سمعک به کامپیوتر، سمعک را بر اساس کم شنوایی شما تنظیم می کند. در پایان این جلسه نحوه نگهداری و استفاده و تعویض باتری سمعک توضیح داده می شود.
بهترین خدمات پس از فروش
تمامی سمعک های تجویز شده از دو سال گارانتی بی قید و شرط بین المللی، پنج سال تنظیم و کنترل شنوایی رایگان و ده سال خدمات پس از فروش برخوردار هستند.
انتخاب و قالب گیری سمعک
متخصص شنوایی پس از ارزیابی جامع و دقیق شنوایی و معاینه گوش بر اساس نوع و میزان کم شنوایی، سن، موقعیت اجتماعی، سبک زندگی، ترجیحات و تجارب قبلی و البته بودجه ی شما، از بین سمعک های متنوع و متعدد سمعک مناسبی را برای شما انتخاب می کند.