سمعک بلتون Beltone

کم‌شنوایی می‌تواند تأثیرات عمیقی بر زندگی فرد بیمار بگذارد. شنوایی با توانایی گفتار و حتی تفکر در ارتباط است. پیش از اختراع ابزارهای شنوایی و به‌ویژه سمعک افراد کم‌شنوا سطح کیفی بسیار پایینی در زندگی داشتند. این نشان می‌دهد که این وسیله تا چه حدّ اهمیت دارد و چه کمک بزرگی به تعداد زیادی از انسان‌ها کرده است. امروزه سمعک‌ها در انواع مدل‌های مختلف از ساده‌ترین‌ تا پیشرفته‌ترین‌ها در بازارهای جهان وجود دارند و هر روز دارای تکنولوژی بیشتری می‌شوند. وضوح کامل صدا، قدرت تشخیص گفتار در شلوغی‌ها، فهمیدن جهت صدا و ارتباط اطلاعات صوتی بین دو گوشی سمعک با هم، از مواردی است که در سمعک‌های پیشرفتۀ امروزی وجود دارد و به بهتر شدن شرایط زندگی کاربران کمک زیادی کرده است.   

سمعک بلتون چیست؟

بلتون نام یکی از قدیمی‌ترین برندهای سمعک است. سمعک بلتون از ابتدای فعالیتش تا به امروز در انواع طرح‌ها و مدل‌ها و مناسب با مشکلات کم‌شنوایی در افراد با سنین مختلف تولید شده است و توانسته است رضایت مشتری‌ها را در سراسر جهان کسب کند. انواع سمعک‌های داخل‌گوشی و پشت‌گوشی بلتون در سطوح متفاوت وجود دارد و افراد زیر نظر متخصص شنوایی‌سنجی می‌توانند این سمعک‌ها را انتخاب و استفاده کنند. 

معرفی کامل کمپانی سمعک‌های بلتون

در دهۀ سی میلادی فردی به نام سام پوزن ( Sam Posen ) سمعکی را برای کمک به دوست کم‌شنوایش ساخت. بی‌شک آن سمعک بسیار موفق بود که پوزن در سال 1940 در قالب کمپانی بلتون در آمریکا  شروع به فعالیت کرد. محصولات کمپانی بلتون هر روز پیشرفت کرد و در سطح گسترده‌ای عرضه شد. این شرکت آمریکایی بعد از سال‌ها فعالیتِ موفق، در سال 2000 میلادی با کمپانی دانمارکی  GN Resound در آمیخت و با ترکیب تکنولوژی‌های این دو کمپانی سمعک‌هایی در سطوح خیلی بالاتر وارد بازار شد. البته سمعک‌های بلتون به شکل مستقل تولید می‌شوند و این برند هنوز با کیفیت چشم‌گیری در مدل‌های مختلف عرضه می‌شود. گفتنی است که سمعک بلتون در سال 2013 در نمایشگاه جهانی EUHA که در هانوفر برگزار شد توانست با عرضۀ تکنولوژی Ear to Ear Communication  عنوان برترین تکنولوژی روز سمعک در جهان را از آن خود کند. از آن زمان به بعد موفقیت‌های این برند همین‌طور ادامه داشته است. نکتۀ مهم دربارۀ سمعک بلتون خدمات ویژۀ پس از فروش آن است که در بین برندهای رقیب بی‌همتاست و از این نظر کاملا پیش‌رو است. بلتون به عنوان یک برند برتر همواره تلاش کرده است رضایت کاربرانش را در تمام نقاط جهان کسب کند. 

سمعک بلتون Beltone

انواع مدل‌های سمعک بلتون

سمعک‌ بلتون در مدل‌های مختلف، اندازه‌‌ها و شکل‌های متعدد تولید می‌شود و هرکدام از این مدل‌ها با توجه به سطح کم‌شنوایی که حتما باید زیرنظر متخصص سنجیده شود برای افرادی با اندازۀ گوش متفاوت مناسب هستند. 
سمعک Legend : سمعک لجند به گونه‌ای است که وقتی صوت به یک گوش نزدیک است قادر است تفاوت سطح صوت را تشخیص بدهید و به این ترتیب نسبت به فواصل اصوات آگاهی بیشتری ایجاد کند. این ویژگی از طریق دو تکنولوژی personal sound ID و Cross Link که باعث شناخت تفاوت‌های طبیعی می‌شوند در این نوع سمعک به‌وجود آمده است.
سمعک promise : این سمعک قادر است به طور اتوماتیک با انواع فضاها تطبیق پیدا کند. مثلا در یک محیط خلوت می‌تواند صداهای جزئی مثل چکه کردن آب را تشخیص دهد و در محیطی شلوغ هم با توجه به تفاوت فضا صداها را به وضوح مناسبی به گوش برساند. سمعک پرومیس نویزها را به خوبی کاهش و سیگنال‌های گفتاری را افزایش می‌دهد.
سمعک Ally : این مدل سمعک در رده‌های 1،2،3 و 4 عرضه شده است که رِنج قیمت گوناگونی دارند. سمعک آلی به دلیل تکنولوژی وایرلس بسیار پیشرفته طرفداران زیادی دارد و در اندازه‌های مختلف و در شکل‌های متفاوت داخل گوشی و پشت گوشی وجود دارد. کنترل و از بین بردن وزوز گوش و پوشش عایق ضد آب Nano Block از دیگر ویژگی‌های مهم این مدل است.  
سمعک Origin : با توجه به ردۀ قیمت این سمعک‌ها که در سه سطح 2،1 و 3 عرضه می‌شوند کیفیت صدای بسیار خوبی دارند. کنترل صوت بدون اشکال در کیفیت آن، تطابق در جهتی خاص که قدرت تمرکز را افزایش می‌دهد، قابلیت تغییر اتوماتیک به برنامۀ تلفن در گفت‌وگوهای تلفنی و وضوح بالا از خصوصیات مدل اُریجین است.
سمعک True : این سمعک کوچکترین سمعک با رسیور داخل گوشی است. سمعک ترو با وجود کوچکی بسیار زیاد در شنیدن اصوات قدرتمند است و می‌تواند فیدبک‌ها را کنترل کند. شنیدن صدای موسیقی بدون صوت‌های مزاحم و کاملا شفاف از طریق این سمعک امکان‌پذیر است و روی گفتارها از زوایای مختلف محیط تمرکز دارد. 
سمعک Boost : این نوع سمعک بلتون مناسب برای کم‌شنوایی‌های خیلی شدید است و صداهای پایین را بسیار شفاف و درست به فرد می‌رساند. کاهش نویز، شناسایی تغییر محیط شنیداری، افزایش سیگنال‌های گفتاری، تطبیق اتوماتیک با هر دو گوش و مرتبط کردن اطلاعات بین گوش‌ها از ویژگی‌های سمعک بوس است.
سمعک Bold : در بین سمعک‌های پشت‌گوشی قدرتمندترین مدل سمعک بلتون است. بیشترین راحتی را دارد و ضد آب است. این سمعک قادر است گفتار را به‌درستی در محیط‌هایی با امکان اشکال در جهت‌یابی درک کند.     

قیمت سمعک بلتون چگونه است؟

سمعک بلتون در مدل‌های مختلف با توجه به سطح تکنولوژی به کار رفته در آن‌ها قیمت متفاوتی دارد و از 800 هزار تومان تا 16 میلیون تومان متغیر است. ولی در مجموع با سطح کیفی بالایی که این سمعک‌ها دارند کاملا مقرون به صرفه‌اند.

شنوایی از مهم‌ترین توانایی‌های بشر است که بعضی از افراد به دلایل مختلف، اختلالاتی در شنوایی دارند و یا از این نعمت بی‌بهره هستند. با اختراع سمعک‌ها و تولید انواع مدل‌های سمعک که هر روز پیشرفته‌تر شده است کمک بزرگی به افراد کم‌شنوا شده است و می‌توانند کیفیت زندگی مطلوبی را تجربه کنند. سمعک بلتون از نخستین و پیشرفته‌ترین برندهای سمعک در جهان است که با پیشرفت مستمر تکنولوژی در انواع مدل‌هایش و خدمات پس از فروش بی‌مانند، اعتباری در خور را کسب کرده است.

برای آگاهی از قیمت انواع سمعک کلیک کنید 

سفارش دهید
captcha


دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


مطالب مرتبط
گارانتی سمعک
گارانتی انواع سمعک : سمعک نیک آوا اصالت تمامی کالاهایش را تضمین و تمامی آن ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می کند. از این رو اصل بودن همه محصولات را تضمین می کنیم.
قیمت سمعک
خرید سمعک با مناسب ترین قیمت از نیک آوا - فروش سمعک با تسهیلات ویژه - جهت مشاهده قیمت سمعک ها در انواع مختلف داخل گوشی و پشت گوشی کلیک کنید.
خدمات شنوایی سنجی
تجویز و تنظیم صحیح و علمی وسایل کمک شنوایی از جمله سمعک زندگی شما را تغییر خواهد داد. با خدمات شنوایی سنجی قابل ارائه در نیک آوا آشنا شوید:
تعمیر سمعک
تعمیرات انواع سمعک‌ها در کلینیک نیک‌آوا. نکات کلیدی نگهداری از سمعک. سمعک‌ها وسایل الكترونیكی ظریفی هستند، به همین دلیل، ممكن است پس از مدتی به سرویس مجدد و تعمیر نیاز داشته باشند.
تجویز سمعک
کلینیک سمعک نیک آوا با بهره گیری از متخصصان شنوایی با مدرک دکتری تخصصی شنوایی شناسی توانسته است گامی در راستای ارائه خدمات و یاری رسانی به جامعه ی کم شنوا بردارد.
بیمه سمعک | تعرفه بیمه های سمعک
برای تمامی بیمه ها تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است و مدارک مورد نیاز بیمه‌ها در اختیار مراجعه کنندگان قرار داده می شود.
تنظیم و تحویل سمعک
تنظیم سمعک از اهمیت بالایی برخوردار است و چنانچه سمعک به درستی توسط ادیولوژیست برای فرد کم شنوا تنظیم نشود، نه تنها هیچ کمکی به وی نمی کند بلکه به شنوایی نیز آسیب می رساند. در این جلسه ادیولوژیست با اتصال سمعک به کامپیوتر، سمعک را بر اساس کم شنوایی شما تنظیم می کند. در پایان این جلسه نحوه نگهداری و استفاده و تعویض باتری سمعک توضیح داده می شود.
بهترین خدمات پس از فروش
تمامی سمعک های تجویز شده از دو سال گارانتی بی قید و شرط بین المللی، پنج سال تنظیم و کنترل شنوایی رایگان و ده سال خدمات پس از فروش برخوردار هستند.
انتخاب و قالب گیری سمعک
متخصص شنوایی پس از ارزیابی جامع و دقیق شنوایی و معاینه گوش بر اساس نوع و میزان کم شنوایی، سن، موقعیت اجتماعی، سبک زندگی، ترجیحات و تجارب قبلی و البته بودجه ی شما، از بین سمعک های متنوع و متعدد سمعک مناسبی را برای شما انتخاب می کند.