فناوری مایکان زیمنس

Micon Technology

برای چندین سال قبل از فن آوری باینکس، مایکان تکنولوژی برتر زیمنس بوده است. فن آوری بسیار موفق با ارائه بیشترین قدرت پردازش و کارایی. مایکان زیمنس در فیلتر کردن نویزهای ناخواسته و ارائه ی صدایی طبیعی و با کیفیت سرآمد است. این فن آوری گفتار و سر و صدای زمینه را پردازش و از هم جدا می کند و وضوح گفتار را به حداکثر می رساند. مایکان با ویژگی هوشمند و یادگیرنده در محیط های شنیداری مختلف به طور خودکار تنظیم می شود. از ویژگی های منحصر به فرد مایکان 18 میلیون ترانزیستور، 250 میلیون دستورالعمل در هر ثانیه، تا 48 کانال و 12 کیلوهرتز محدوده فرکانسی می باشد.

همچنین بخوانید
ساکشن گوش یکی از راه های جرم گیری گوش است که روند انجام آن در اینجا گفته شده است. آیا ساکشن گوش دردناک است؟ مراقبت های بعد از انجام ساکشن گوش چیست
اصلا نگران نباشید این سمعک- این سمعک به معنای استفاده از دو گوش مانند کار یکه از ابتدا میکردیم است.باید بگوییم سمعک دوگوشی به جز هزینه خرید دو سمعک خیلی بهتر از تجویز یک سمعک است.
فن آوری Tinnitus SoundSupport: این تکنولوژی با امکان ارائه ی انواع اصوات پهن باند، باریک باند و اصوات پوشاننده با تم صدای اقیانوس امروزه در رده ی برترین تکنولوژی های سرکوب وزوز در دنیا قرار دارد.
کلینیک نیک آوا با بهره گیری از متخصصان شنوایی با مدرک دکتری تخصصی شنوایی شناسی توانسته است گامی در راستای ارائه خدمات علمی به جامعه ی کم شنوا بردارد.
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha