گارانتی سمعک

سمعک ها دستگاه های پزشکی هستند که در اثر استفاده ی طولانی مدت در گوش بیمار بخصوص در موارد داخل گوشی، در معرض رطوبت و جرم گوش قرار می گیرند. به همین دلیل، معمولا به سرویس های دوره ای احتیاج دارند. تعمیرات سمعک کاری تخصصی و معمولا گران قیمتی است. بنابراین، گارانتی سمعک از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در کلینیک نیک‌آوا بدون هیچ نگرانی می توانید از ضمانت کامل سمعک ها مطمئن باشید. در طول مدت گارانتی تمام ایرادات و نقص های سمعک کاملا رفع می شود و حتی در مواردی سمعک کاملا با سمعک نو تعویض می شود. به استثنای شکستگی سمعک ها، در کلینیک نیک‌آوا تمام مشکلات سمعک در طول مدت گارانتی که دو سال است بدون قید و شرط دیگری بر عهده گرفته می شود.

کلینیک نیک‌آوا تنها مرکز شنوایی کشور با دو سال گارانتی تعویض کامل سمعک ها در صورت خرابی می باشد. همچنین، تمامی سمعک های تجویز شده از پنج سال تنظیم سمعک رایگان بهره مند هستند. تا ده سال بعد از تجویز سمعک، خدمات پس از فروش نیز ارائه می گردد.

در ابتدا لازم است گفته شود که برخلاف بسیاری از کالاهای فروخته شده در ایران، گارانتی خرید سمعک در ایران از هر یک از کلینیک های معتبر شنوایی کاملا قابل اعتماد و واقعیست و تنها لازم است در هنگام خرید به یک سری نکات مهم که هر یک از کمپانی ها و برندها برای جلب رضایت و فروش بیشتر محصولات خود ارائه می دهند دقت داشته باشید.

پس نگرانی در مورد کار نکردن و عمر کوتاه دستگاه ها به هیچ عنوان وجود ندارد و کمپانی های سمعک موظف به ارائه خدمات به مشتریان خود می باشند. در غیر اینصورت، از طریق مبادی مربوطه وزارت بهداشت، به راحتی قابل پیگیری قانونی خواهد بود و البته که در هنگام خرید کالا بهتر است به سالم بود، آکبند بودن آن و تست نمونه ای از آن توجه داشته باشید تا پیش از خرید، مشکلات احتمالی آن و مطابقت با گوشتان را بررسی کرده باشید.

کلینیک نیک آوا لابراتور تست و مشاوره تخصصی با متخصصین شنوایی شناسی را برای تست انواع سمعک برای شما مهیا کرده است.

گارانتی سمعک ها شامل دو نمونه زیر است:

۱. گارانتی تعویض سمعک با سمعک نو

این نمونه گارانتی به صورت کارت گارانتی تحویل شما داده می شود و تضمین می کند که در صورت بروز هر گونه مشکل، سمعک خراب به همراه کارت گارانتی گرفته می شود و یک دستگاه سمعک نو تحویل داده خواهد شد.

۲. گارانتی تعمیر رایگان سمعک (وارانتی)

گارانتی هر محصول با توجه به برند بین یک سال تا سه سال در نظر گرفته شده است که با دریافت کارت آن برند و ممهور به مهر کلینیک و نماینده فروش آن محصول نیز می باشد. این کارت به معنی این است که در طول مدت گارانتی، تعمیرات سمعک به صورت رایگان انجام می شود. برخی از برند ها کالاهای خود را با گارانتی بدون قید و شرط ارائه می دهند. اما برخی از کمپانی ها برای تعویض یا تعمیر محصول، اشکالات فنی مانند شکستگی، نفوذ آب یا دستکاری توسط خود فرد را نمیپذیرند پس شرایط گارانتی هر برند نیز توجه داشته باشید.

کارت گارانتی سمعک

برای استفاده از خدمات گارانتی سمعک همراه داشتن و حفظ کارت گارانتی سمعک به دلایل ذیل لازم است:

  1. همراه داشتن کارت گارانتی برای پیگیری تاریخ خرید و اطلاعات تخصصی برند سمعک خریداری شده.
  2. مطابقت سریال کارت گارانتی با سمعک معیوبی که ارائه میشود.

کارت گارانتی سمعک باید شامل :

  1. تاریخ خرید
  2. شماره سریال سمعک 
  3. دوره گارانتی
  4. مدل و نوع سمعک مطابق با محصول خریداری شده

سمعک نیک آوا اصالت تمامی کالاهایش را تضمین و تمامی آن ها را با گارانتی اصلی کمپانی و دارای بارکد خود کمپانی عرضه می‌کند.

همچنین بخوانید
متخصص شنوایی پس از ارزیابی جامع و دقیق شنوایی و معاینه گوش بر اساس نوع و میزان کم شنوایی، سن، موقعیت اجتماعی، سبک زندگی، ترجیحات و تجارب قبلی و البته بودجه ی شما، از بین سمعک های متنوع و متعدد سمعک مناسبی را برای شما انتخاب می کند.
تمامی سمعک های تجویز شده از دو سال گارانتی بی قید و شرط بین المللی، پنج سال تنظیم و کنترل شنوایی رایگان و ده سال خدمات پس از فروش برخوردار هستند.
تنظیم سمعک از اهمیت بالایی برخوردار است و چنانچه سمعک به درستی توسط ادیولوژیست برای فرد کم شنوا تنظیم نشود، نه تنها هیچ کمکی به وی نمی کند بلکه به شنوایی نیز آسیب می رساند. در این جلسه ادیولوژیست با اتصال سمعک به کامپیوتر، سمعک را بر اساس کم شنوایی شما تنظیم می کند. در پایان این جلسه نحوه نگهداری و استفاده و تعویض باتری سمعک توضیح داده می شود.
برای تمامی بیمه ها تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است و مدارک مورد نیاز بیمه‌ها در اختیار مراجعه کنندگان قرار داده می شود.
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha