پلت فرم INIUM Sense

پلت فرم پردازشی جدید کمپانی اتیکن Inium Sense نامیده می شود که محصولات جدید و بسیار پیشرفته ی Nera2، Alta2 و Ria2 در این رده بندی قرار می گیرند. فن آوری Inium Sense با تقلید از پردازش شنوایی مغز و افزایش ظرفیت پردازش صوت نسبت به فن آوری های قبلی توانسته است تا حدود ۲۰ درصد اصوات گفتاری را با وضوح و خلوص بیشتری به مغز ارائه کند و در نتیجه تجربه ی شنیداری طبیعی تری را فراهم آورد.

از دیگر ویژگی های این پلت فرم جدید فن آوری Voice Aligned Compression است که درک اصوات گفتاری آهسته را تا ۲۰ درصد بهبود داده است.

یکی دیگر از ویژگی های این پلت فرم جدید فن آوری Tinnitus SoundSupport است که برای درمان و کمک به افراد مبتلا به وزوز گوش طراحی شده است.

همچنین بخوانید
ساکشن گوش یکی از راه های جرم گیری گوش است که روند انجام آن در اینجا گفته شده است. آیا ساکشن گوش دردناک است؟ مراقبت های بعد از انجام ساکشن گوش چیست
اصلا نگران نباشید این سمعک- این سمعک به معنای استفاده از دو گوش مانند کار یکه از ابتدا میکردیم است.باید بگوییم سمعک دوگوشی به جز هزینه خرید دو سمعک خیلی بهتر از تجویز یک سمعک است.
فن آوری Tinnitus SoundSupport: این تکنولوژی با امکان ارائه ی انواع اصوات پهن باند، باریک باند و اصوات پوشاننده با تم صدای اقیانوس امروزه در رده ی برترین تکنولوژی های سرکوب وزوز در دنیا قرار دارد.
مایکان زیمنس در فیلتر کردن نویزهای ناخواسته و ارائه ی صدایی طبیعی و با کیفیت سرآمد است. این فن آوری گفتار و سر و صدای زمینه را پردازش و از هم جدا می کند و وضوح گفتار را به حداکثر می رساند.
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha