سبک زندگی و انتخاب سمعک

زمانی که برای شما سمعک توصیه می شود، مهم است که در مورد شیوه ی زندگی خود به ادیولوژیست توضیح دهید، زیرا ممکن است به تدریج از حضور در محیط ها و موقعیت های خاصی اجتناب ورزید. به عنوان مثال، اگر شما با خانواده و یا دوستان خود با تلفن زیاد صحبت می کنید و یا به خاطر موقعیت شغلی خود از تلفن زیاد استفاده می کنید باید این موارد را به ادیولوژیست خود بگویید.

به طور کلی، برای افرادی که در محیط های شنیداری مختلف با نویز پس زمینه متفاوت روبرو هستند سمعک های پیشرفته تر و فراهوشمند انتخاب می شود و برای افرادی که عمدتا در خانه با سر و صدای پس زمینه کمی هستند مدل های معمولی تر توصیه می شود.

همچنین بخوانید
ساکشن گوش یکی از راه های جرم گیری گوش است که روند انجام آن در اینجا گفته شده است. آیا ساکشن گوش دردناک است؟ مراقبت های بعد از انجام ساکشن گوش چیست
اصلا نگران نباشید این سمعک- این سمعک به معنای استفاده از دو گوش مانند کار یکه از ابتدا میکردیم است.باید بگوییم سمعک دوگوشی به جز هزینه خرید دو سمعک خیلی بهتر از تجویز یک سمعک است.
فن آوری Tinnitus SoundSupport: این تکنولوژی با امکان ارائه ی انواع اصوات پهن باند، باریک باند و اصوات پوشاننده با تم صدای اقیانوس امروزه در رده ی برترین تکنولوژی های سرکوب وزوز در دنیا قرار دارد.
مایکان زیمنس در فیلتر کردن نویزهای ناخواسته و ارائه ی صدایی طبیعی و با کیفیت سرآمد است. این فن آوری گفتار و سر و صدای زمینه را پردازش و از هم جدا می کند و وضوح گفتار را به حداکثر می رساند.
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha