سمعک زیمنس Aquaris

در چند سال گذشته، تقاضا برای سمعک های ضد آب افزایش قابل توجهی یافته است. در حال حاضر بسیاری از سمعک ها به عنوان ضد آب تایید شده اند، اما تنها تعداد کمی از آنها واقعا در برابر آب مقاوم هستند. سمعک آکواریس Aquaris  زیمنس یکی از سمعک های کاملا ضد آب دنیا به شمار می رود. این شاهکار کوچک به عنوان ضدآب ترین سمعک جهان معرفی شده است. آکواریس سمعکی پشت گوشی است که در دو مدل استاندارد با لوله و قالب سفارشی در دسترس است. در هر دو مدل از باتری شماره ی 13 استفاده می شود و برای افت شنوایی ملایم تا متوسط-شدید مناسب می باشد.

اگر شما به سمعکی فوق العاده با دوام و پیشرفته می اندیشید، زیمنس آکواریس بهترین گزینه برای شما می باشد. با زیمنس آکواریس شما می توانید به موسیقی گوش دهید در حالی که شنا می کنید! 

کلینیک سمعک نیک آوا سمعک آکواریس را در سه مدل 7Micon، 5Micon، 3Micon به کاربران گرامی با 3 سال گارانتی برای مدل های 5mi و 7mi و 2 سال گارانتی برای مدل 3mi  و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

سطح تکنولوژی برنامه اپل و اندروید تعداد کانال یادگیری قابلیت شارژ باتری بلوتوث
3mi ندارد 24 دارد ندارد دارد
5mi ندارد 32 دارد ندارد دارد
7mi ندارد 48 دارد ندارد دارد
سفارش دهید
captcha


دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


مطالب مرتبط
گارانتی سمعک
گارانتی انواع سمعک : سمعک نیک آوا اصالت تمامی کالاهایش را تضمین و تمامی آن ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می کند. از این رو اصل بودن همه محصولات را تضمین می کنیم.
قیمت سمعک
خرید سمعک با مناسب ترین قیمت از نیک آوا - فروش سمعک با تسهیلات ویژه - جهت مشاهده قیمت سمعک ها در انواع مختلف داخل گوشی و پشت گوشی کلیک کنید.
خدمات شنوایی سنجی
تجویز و تنظیم صحیح و علمی وسایل کمک شنوایی از جمله سمعک زندگی شما را تغییر خواهد داد. با خدمات شنوایی سنجی قابل ارائه در نیک آوا آشنا شوید:
تعمیر سمعک
تعمیرات انواع سمعک‌ها در کلینیک نیک‌آوا. نکات کلیدی نگهداری از سمعک. سمعک‌ها وسایل الكترونیكی ظریفی هستند، به همین دلیل، ممكن است پس از مدتی به سرویس مجدد و تعمیر نیاز داشته باشند.
تجویز سمعک
کلینیک سمعک نیک آوا با بهره گیری از متخصصان شنوایی با مدرک دکتری تخصصی شنوایی شناسی توانسته است گامی در راستای ارائه خدمات و یاری رسانی به جامعه ی کم شنوا بردارد.
بیمه سمعک | تعرفه بیمه های سمعک
برای تمامی بیمه ها تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است و مدارک مورد نیاز بیمه‌ها در اختیار مراجعه کنندگان قرار داده می شود.
تنظیم و تحویل سمعک
تنظیم سمعک از اهمیت بالایی برخوردار است و چنانچه سمعک به درستی توسط ادیولوژیست برای فرد کم شنوا تنظیم نشود، نه تنها هیچ کمکی به وی نمی کند بلکه به شنوایی نیز آسیب می رساند. در این جلسه ادیولوژیست با اتصال سمعک به کامپیوتر، سمعک را بر اساس کم شنوایی شما تنظیم می کند. در پایان این جلسه نحوه نگهداری و استفاده و تعویض باتری سمعک توضیح داده می شود.
بهترین خدمات پس از فروش
تمامی سمعک های تجویز شده از دو سال گارانتی بی قید و شرط بین المللی، پنج سال تنظیم و کنترل شنوایی رایگان و ده سال خدمات پس از فروش برخوردار هستند.
انتخاب و قالب گیری سمعک
متخصص شنوایی پس از ارزیابی جامع و دقیق شنوایی و معاینه گوش بر اساس نوع و میزان کم شنوایی، سن، موقعیت اجتماعی، سبک زندگی، ترجیحات و تجارب قبلی و البته بودجه ی شما، از بین سمعک های متنوع و متعدد سمعک مناسبی را برای شما انتخاب می کند.