سمعک ویدکس Dream

سمعک رویا
صدایی واضح تر، واژه هایی بیشتر و تجربه ای واقعی تر

سمعک DREAM نسبت به هر سمعک دیگری، صدای بیشتر و واقعی تری را برای شما فراهم می آورد. بنابراین شما می توانید به لطف تکنولوژی منحصر به فرد حفظ صدای گفتاری انسان (Speech Enhancment) جزئیات بیشتری از جهان پیرامون خود را بشنوید. حتی در محیط های پر سر و صدا مانند مهمانی ها، تماشای تلویزیون و صحبت کردن با تلفن، سمعک DREAM همانند یک رویای دست یافتنی است. از دیگر ویژگی های سمعک Dream فن آوری TRUEINPUT است که سبب می شود که فرد کم شنوا تجربه ی شنیداری بسیار طبیعی تری را داشته باشد.

سمعک DREAM در طیف گسترده ای از مدل های جدید داخل و پشت گوشی از جمله مدل پشت گوش FASHION در دسترس است.

مدل نسل تکنولوژی نوع سیستم تعداد باند و کانال بلوتوث
440 نسل ششم فراهوشمند وایرلس 30 دارد
330 نسل ششم فراهوشمند وایرلس 20 دارد
220 نسل ششم فراهوشمند وایرلس 10 دارد
110 نسل ششم فراهوشمند وایرلس 6 دارد
سفارش دهید
captcha


دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


مطالب مرتبط
گارانتی سمعک
گارانتی انواع سمعک : سمعک نیک آوا اصالت تمامی کالاهایش را تضمین و تمامی آن ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می کند. از این رو اصل بودن همه محصولات را تضمین می کنیم.
قیمت سمعک
خرید سمعک با مناسب ترین قیمت از نیک آوا - فروش سمعک با تسهیلات ویژه - جهت مشاهده قیمت سمعک ها در انواع مختلف داخل گوشی و پشت گوشی کلیک کنید.
خدمات شنوایی سنجی
تجویز و تنظیم صحیح و علمی وسایل کمک شنوایی از جمله سمعک زندگی شما را تغییر خواهد داد. با خدمات شنوایی سنجی قابل ارائه در نیک آوا آشنا شوید:
تعمیر سمعک
تعمیرات انواع سمعک‌ها در کلینیک نیک‌آوا. نکات کلیدی نگهداری از سمعک. سمعک‌ها وسایل الكترونیكی ظریفی هستند، به همین دلیل، ممكن است پس از مدتی به سرویس مجدد و تعمیر نیاز داشته باشند.
طول عمر باتری سمعک
از جمله لوازم جانبی انواع سمعک ها باتری ، شارژر، تستر باتری ، تمیز کننده سمعک ، ریموت کنترل ،فیلتر ، کمک شنیداری و کیف و جعبه و...نام برد که برخی از آنها قابل تعویض و یا همیشگی هستند.
تجویز سمعک
کلینیک سمعک نیک آوا با بهره گیری از متخصصان شنوایی با مدرک دکتری تخصصی شنوایی شناسی توانسته است گامی در راستای ارائه خدمات و یاری رسانی به جامعه ی کم شنوا بردارد.
بیمه سمعک | تعرفه بیمه های سمعک
برای تمامی بیمه ها تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است و مدارک مورد نیاز بیمه‌ها در اختیار مراجعه کنندگان قرار داده می شود.
تنظیم و تحویل سمعک
تنظیم سمعک از اهمیت بالایی برخوردار است و چنانچه سمعک به درستی توسط ادیولوژیست برای فرد کم شنوا تنظیم نشود، نه تنها هیچ کمکی به وی نمی کند بلکه به شنوایی نیز آسیب می رساند. در این جلسه ادیولوژیست با اتصال سمعک به کامپیوتر، سمعک را بر اساس کم شنوایی شما تنظیم می کند. در پایان این جلسه نحوه نگهداری و استفاده و تعویض باتری سمعک توضیح داده می شود.
بهترین خدمات پس از فروش
تمامی سمعک های تجویز شده از دو سال گارانتی بی قید و شرط بین المللی، پنج سال تنظیم و کنترل شنوایی رایگان و ده سال خدمات پس از فروش برخوردار هستند.
انتخاب و قالب گیری سمعک
متخصص شنوایی پس از ارزیابی جامع و دقیق شنوایی و معاینه گوش بر اساس نوع و میزان کم شنوایی، سن، موقعیت اجتماعی، سبک زندگی، ترجیحات و تجارب قبلی و البته بودجه ی شما، از بین سمعک های متنوع و متعدد سمعک مناسبی را برای شما انتخاب می کند.