سمعک نامرئی اینتیگا Intiga

سمعک اینتیگا کوچکترین سمعک پشت گوشی RITE و داخل گوشی IIC کمپانی اتیکن محسوب می شود و به لطف فن آوری RISE 2 صدایی طبیعی و واضح را ارائه می دهد.

کلینیک سمعک نیک آوا سمعک Intiga را در دو مدل داخل گوشی IIC و سه مدل پشت گوشی RITE در رنگ های متفاوت با با دو سال گارانتی و ۵ سال سرویس سمعک و تنظیم رایگان و ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

مدل تکنولوژی بلوتوث پهنای باند فرکانسی
Intiga 6 نسل سوم هوش مصنوعی دارد تا 8 کیلوهرتز
Intiga 8 نسل سوم هوش مصنوعی دارد تا 8 کیلوهرتز
Intiga 10 نسل سوم هوش مصنوعی دارد تا 10 کیلوهرتز

فن آوری به کار رفته در سمعک Intiga در تشخیص نشانه های گفتاری که قبلا از دست رفته است، بسیار کمک کننده می باشد. به علت نزدیکی سمعک Intiga به پرده ی گوش، کیفیت صدا افزایش خواهد داشت. از آنجا که Intiga در عمق کانال گوش شما واقع شده است، ویژگی های آکوستیک طبیعی گوش حفظ می شود و در نتیجه صدا طبیعی تر خواهد بود. همچنین شما را از شکایت های رایج در مورد سر و صدای باد، تلفن و موبایل محافظت می کند.

سمعک اینتیگا Intiga i IIC

اتیکن بر پایه ی بازخورد خوبی که نسبت به محصولات Oticon Intiga RITE دریافت کرده بود تعدادی از سمعک های جدید IIC ( نامرئی داخل کانال ) را به بازار وارد کرد .
Intiga i اولین سمعک های اتیکن است که به این شکل در دسترس هستند و آنها را قادر به رقابت برابر کمپانی زیمنس، فوناک و برنافن می کند که هر سه کمپانی در حال حاضر سمعک های IIC را در سطحی عالی و پیشرفته تولید می کنند.

سمعک اینتیگا Intiga i IIC

Oticon Intiga i چه فن آوری را عرضه می کند؟

  • محدوده ی پوشش تا 70 دسی بل همراه با پهنای باند بسیار موثر 10 کیلوهرتز و تمام تکنولوژی های جدید موجود در Oticon Intiga RITE.
  • این سمعک در دو سطح تکنولوژی i8 و i10 در دسترس است.
  • Oticon Intiga i دارای یک فرآیند جدید پوسته سازی، ونت بیضی جدید، گیرنده مینیاتوری با کارایی بالا، تقویت کننده RISE2 مینیاتوری کوچک، طراحی جدید وکس  گارد ProWax با بهره گیری از سیستم نانو و میکروفون مینیاتوری شناورآزاد می باشد .
  • این پیشرفت ها اتیکن را قادر می سازند تا Intiga i را به عنوان یک راه حل بسیار کوچک، نامرئی یا نزدیک نامرئی عرضه کنند.
  • اتیکن پیشرفت های دیگری نیز داشته است، به عنوان مثال یک سیستم حفاظت از میکروفون جدید در این سمعک تعبیه شده است که این اطمینان را می دهد که انسدادهایی که ممکن است عملکرد میکروفن را در فیتینگ های عمیق سمعک مختل کند تاثیری بر آن نگذارند. به علاوه، در این مدل سمعک مصرف انرژی و عمر باتری نیز بهبود قابل توجهی داشته است. جهت مشاهده قیمت انواع سمعک کلیک کنید.
سفارش دهید
captcha


دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


مطالب مرتبط
گارانتی سمعک
گارانتی انواع سمعک : سمعک نیک آوا اصالت تمامی کالاهایش را تضمین و تمامی آن ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می کند. از این رو اصل بودن همه محصولات را تضمین می کنیم.
خدمات شنوایی سنجی
تجویز و تنظیم صحیح و علمی وسایل کمک شنوایی از جمله سمعک زندگی شما را تغییر خواهد داد. با خدمات شنوایی سنجی قابل ارائه در نیک آوا آشنا شوید:
تعمیر سمعک
تعمیرات انواع سمعک‌ها در کلینیک نیک‌آوا. نکات کلیدی نگهداری از سمعک. سمعک‌ها وسایل الكترونیكی ظریفی هستند، به همین دلیل، ممكن است پس از مدتی به سرویس مجدد و تعمیر نیاز داشته باشند.
تجویز سمعک
کلینیک سمعک نیک آوا با بهره گیری از متخصصان شنوایی با مدرک دکتری تخصصی شنوایی شناسی توانسته است گامی در راستای ارائه خدمات و یاری رسانی به جامعه ی کم شنوا بردارد.
بیمه سمعک | تعرفه بیمه های سمعک
برای تمامی بیمه ها تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است و مدارک مورد نیاز بیمه‌ها در اختیار مراجعه کنندگان قرار داده می شود.
تنظیم و تحویل سمعک
تنظیم سمعک از اهمیت بالایی برخوردار است و چنانچه سمعک به درستی توسط ادیولوژیست برای فرد کم شنوا تنظیم نشود، نه تنها هیچ کمکی به وی نمی کند بلکه به شنوایی نیز آسیب می رساند. در این جلسه ادیولوژیست با اتصال سمعک به کامپیوتر، سمعک را بر اساس کم شنوایی شما تنظیم می کند. در پایان این جلسه نحوه نگهداری و استفاده و تعویض باتری سمعک توضیح داده می شود.
بهترین خدمات پس از فروش
تمامی سمعک های تجویز شده از دو سال گارانتی بی قید و شرط بین المللی، پنج سال تنظیم و کنترل شنوایی رایگان و ده سال خدمات پس از فروش برخوردار هستند.
انتخاب و قالب گیری سمعک
متخصص شنوایی پس از ارزیابی جامع و دقیق شنوایی و معاینه گوش بر اساس نوع و میزان کم شنوایی، سن، موقعیت اجتماعی، سبک زندگی، ترجیحات و تجارب قبلی و البته بودجه ی شما، از بین سمعک های متنوع و متعدد سمعک مناسبی را برای شما انتخاب می کند.