فناوری باینکس زیمنس

باینکس آخرین فن آوری سمعک زیمنس است. باینکس نسبت به فن آوری مایکان سریع تر، کارآمد تر و وضوح گفتاری بهتری دارد. دو مطالعه بالینی مستقل نشان داده اند که باینکس در شرایط سخت شنیداری، مثل رستوران ها، مهمانی ها، داخل اتومبیل و در باد شنوایی بهتر و راحت تری را به کاربر ارائه می دهد. فن آوری باینکس شامل ویژگی های جدید تمرکز فضایی گفتار، جهت بابی بسیار دقیق، تنظیم فضایی و eWindscreen دو گوشی و سیستم وایرلس E2E 3.0 است. هدف از این ویژگی های جدید بهبود وضوح گفتار در هر وضعیتی است. همچنین آگاهی فضایی بهتر با به اشتراک گذاشتن صدا به صورت بی سیم بین دو سمعک فراهم شده است. مدل های رسیور داخل مجرا یا RIC و پشت گوشی BTE امتیاز IP 67  دارند و در اصل این سمعک ها ضد آب، ضد عرق و گرد و خاک می باشند.

از اوسط سال 2015 میلادی در کلینیک سمعک نیک آوا تجویز و تنظیم فن آوری باینکس آغاز شده است و بیماران ما از این فن آوری بسیار راضی بوده اند و جلسات تنظیم مجدد به نسبت فن آوری مایکان کاهش یافته است. 

همچنین بخوانید
ساکشن گوش یکی از راه های جرم گیری گوش است که روند انجام آن در اینجا گفته شده است. آیا ساکشن گوش دردناک است؟ مراقبت های بعد از انجام ساکشن گوش چیست
اصلا نگران نباشید این سمعک- این سمعک به معنای استفاده از دو گوش مانند کار یکه از ابتدا میکردیم است.باید بگوییم سمعک دوگوشی به جز هزینه خرید دو سمعک خیلی بهتر از تجویز یک سمعک است.
فن آوری Tinnitus SoundSupport: این تکنولوژی با امکان ارائه ی انواع اصوات پهن باند، باریک باند و اصوات پوشاننده با تم صدای اقیانوس امروزه در رده ی برترین تکنولوژی های سرکوب وزوز در دنیا قرار دارد.
مایکان زیمنس در فیلتر کردن نویزهای ناخواسته و ارائه ی صدایی طبیعی و با کیفیت سرآمد است. این فن آوری گفتار و سر و صدای زمینه را پردازش و از هم جدا می کند و وضوح گفتار را به حداکثر می رساند.
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
کریم یوسفی
ارسال شده در : پنجشنبه 20 مهر 1396

افت شنوایی دارم بدوعلت 1-بعلت کهولت(سن88)و2-بعلت بویژه ترقه ای که 3سال پیش در شب چهارشنبه سوری بطور وحشتناکی در جلوی پایم ترکید سمعک فوناک پشت گوشی در گوش راستم دارم که جوابگو نیست 1- از لحاظ تفیک کلام 2-از لحاظ تمرکز(فوکوس کردن روی شخص خاص و3-حذف صداهای نا خواسته-گوش چپم کمی بهتر از گوش راستم است تا 10 ملیون تومن میتوانم هزینه کنم با ارسال کپی آخرین شنوایی سنجی چه سمعکی از برند زیمنس با چه مشخصات وچه قیمت پیشنهاد میکنید

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 22 مهر 1397

با سلام. لطفا با مطب تماس بگیرید و یا نتایج ارزیابی شنواییتان را به تلگرام شماره 09354549954 ارسال فرمایید. موفق باشید